Jak zrobić zakupy?
Krok 1
Znajdując się na stronach naszego sklepu, wpisujemy w okno wyszukiwarki numer interesującej nas części (numer znajduje się na obudowie alternatora lub rozrusznika)
Krok 2
Z wyświetlonej listy produktów klikamy na zdjęcie produktu, aby zapoznać się ze szczegółowym opisem. Szczegółowy opis dostępny jest także po kliknięciu w ikonę koszyka.
Krok 3
Jeśli jesteśmy zdecydowani na zakup, wybieramy stosowną ilość (w szczególnych przypadkach do wyboru może być także typ, numer artykułu itp.), po czym klikamy w ikonę koszyka. Dzięki wykonaniu tej czynności, wybrany alternator lub rozrusznik znalazł się w naszym internetowym koszyku z zakupami. Jeśli chcemy dodać kolejny przedmiot do koszyka, klikamy w link Powrót do zakupów i postępujemy wg. punktów 1-3.
Krok 4
Jeżeli jesteśmy już pewni, że w koszyku znajdują się wszystkie interesujące nas produkty, wybieramy z listy Sposób realizacji i koszty zamówienia odpowiednią opcję i zatwierdzamy całość przyciskiem Realizuj zamówienie.
Krok 5
W tej części zostaniesz poproszony o sprawdzenie swoich danych teleadresowych oraz o napisanie uwag do zamówienia (np inny adres przesyłki niż siedziba firmy). Aby zamówienie mogło zostać właściwie zrealizowane, prosimy o umieszczenie szczegółów w polu UWAGI.
Krok 6
Wypełniony formularz zatwierdzamy przyciskiem Składam zamówienie. Po wykonaniu tej czynności, zostanie wyświetlona informacja potwierdzająca złożenie zamówienia w sklepie.
Krok 7
Z reguły konfiguracja sklepu wymaga potwierdzania złożonych zamówień drogą mailową. Należy zatem sprawdzić Państwa skrzynkę email, na którą system sklepu wysłał wiadomość z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia.
Krok 8
Od tej pory możesz kontaktować się z obsługą sklepu, aby uzyskać informację na temat realizacji Twojego zamówienia. Jeśli jesteś już zarejestrowanym klientem naszego sklepu, można to wówczas zrobić samodzielnie poprzez interfejs sklepu. Wszelkie niezbędne informacje jak to zrobić, zostaną przesłanie e-mailem w trakcie składania zamówienia.
Życzymy udanych zakupów i zapraszamy do współpracy!
Wysyłka
Kurier
Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Realizacja zamówienia
- Płatność przy odbiorze w siedzibie firmy
- płatność przelewem na konto: 80 1090 2327 0000 0001 5309 2600 ( kartą kredytową, kartą płatniczą, przelewem on-line), Pay po, Przelewy 24, zamówienie realizowane jest w następnym dniu roboczym, po potwierdzeniu zamówienia i wpłynięciu środków na konto.
- płatnośc pobraniowa u kuriera GLS, zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godziny 14:00, realizowane jest tego samego dnia po potwierdzeniu zamówienia.
W dni wolne od pracy i święta, zamówienia realizowane są w pierwszym dniu roboczym.
Przesyłki nie są doręczane w soboty, niedziele i święta.
Koszty dostawy
- Zamówienie powyżej 1500,00 zł - wysyłka gratis
- Kurier GLS - płatność przelewem - 25,00 zł
- Kurier GLS - płatność za pobraniem - 30,00 zł
Czas dostawy
Przesyłki doręczane są w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia (w przypadku płaności za pobraniem), i od wpłynięcia środków na konto (w przypadku płatności przelewem).
Płatności i zwroty
Formy płatności
Podaczas składania zamówienia można wybrać następujące formy płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na konto
- płatność przy odbiorze
Dane do przelewu
Auto-Starter | |
Jaszkówka 8a 57-300 Kłodzko | |
Bank: PKO Inteligo 50 1020 5558 1111 1360 0560 0387 |
Formularz zwrotu towaru
DOWIEDZ SIĘ, JAK WYGLĄDA WYSYŁKA
Kontakt
Obsługa klienta sklepu internetowego Starter
e-mail: sklep@autostarter.eu | |
tel: +48 665 444 677 |
Warsztat - naprawa i regeneracja
tel: +48 74 867 16 45 |
Godziny otwarcia:
pn - pt: 8:00 - 17:00 |
Dane korespondencyjne:
Sklep internetowy Starter | |
Jaszkówka 8a, 57-300 Kłodzko |
Dane firmy:
Piotr Kinal PHU "Auto-Starter" z siedzibą w Jaszkówce (57-300), Jaszkówka 8A |
NIP: 8831390976 |
REGON: 891032518 |